torsdag 19 december 2013

Nu längtar jag hem!!




Under dom senaste åren har jag haft fler än ett ställe att kalla hem, på ett väldigt positivt men dock lite förvirrande sätt ;) Jag och min man bor ju så klart i vårat hem, som allt som oftast är det som jag refererar till som hemma nu för tiden, speciellt sen vi flyttade ihop. Men just nu längtar jag verkligen hem, hem till mitt barndomshem. Om bara några dagar åker vi dit för att fira jul och det ska bli så skönt!! :) 
Men lika väl vet jag att efter ett par dagar kommer jag att börja längta hem igen...







Over the past years I have had more than one place to call home, in a very positive but a bit confusing way ;) My husband and I live of course in one home, which often is what I refer to as home nowadays, especially since we moved in together. But right now I long home, home to my childhood home. In a few days we'll go there to celebrate Christmas and it will be so nice! :)
But just as well, I know that after a few days I will start to miss home again ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar