lördag 21 december 2013

Min jul



Min jul började tidigt i höstas då jag började förbereda mig inför julmarknaden




Efter en del fixande inför så blev det en väldigt mysig dag som även gjorde att jag fick lite dekorationer fixade hem hit :)






Eftersom vi är bortbjudna på jul så har vi satsat lite mer på adventsmys med våra vänner - väldigt trevligt!




En enda tomte har vi här hemma, men desto fler stilleben med granris, halmkransar och kottar ;)







Önskelistor har skrivits och paket har slagits in och dekorerats, har bara några få kvar nu.




Nu på förmiddagen gjorde jag klart det sista (man vet aldrig) pysslet, en liten blomma till den kommande veckans vattningsansvarige :)


En riktigt God och Fridfull Jul önskar jag er!!

Och missa inte att titta in på Knaadas Inspobank :)

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera