måndag 4 november 2013

Utflykter och inspiration

I slutet av förra veckan så upptäckte jag till min stora glädje att färgen som jag har suttit och suktat efter finns hos en återförsäljare bara ett par mil bort :D Förberedde mannen på att jag skulle vara hemma om en timme och om han ville följa med på en utflykt så fick han allt vara redo då! Slog en signal till fina vännen som inte heller var sen med att haka på. Efter några mil längs en landsväg svängde vi av inpå en grusväg genom skogen som ledde till en helt fantastisk butik.


bild privat


Två små fina, gröna, fåtöljer skulle gärna få stå i mitt vardagsrum. Och hur vackra skulle dom inte vara i vinrött!?



Kunde så klart inte hålla mig till enbart färgen utan en del annat smått och gott fick också följa med hem, men nästa gång ska jag be maken ta med den större plånboken ;)

På hemvägen tog vi vägen runt en annan fantastiskt inspirerande butik. Här hittar jag alltid en hel massa saker som får mig kreativa hjärnhalva att snurra igång, alltså väl värt ett besök!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar