tisdag 12 november 2013

Julkänsla i regnrusket





Har äntligen lagt två av höstens kurser bakom mig och för att fira så letade jag efter lite julkänsla på pinterest. Längtar tills jag får ta in några smågranar, baka pepparkakor att hänga upp så det luktar så där gott och juligt och framförallt pyssla ihop julkort. Insåg när jag tittade igenom albumet med de bilder jag pinat att jag verkar fastna för allt möjligt som har med granar att göra i år :)


Kanske att det hade blivit en sån här gran om vi inte hade haft plats för en riktig.


Hur fint hade det inte varit att göra såna här granar fast med lappar från gamla böcker!?


Och dom här skulle definitivt få stå lite varstans här hemma. Så nu är det bara att vänta på att det slutar regna så jag kan gå ut i skogen och plocka kottar :)

Alla bilder är från pinterest 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar