söndag 19 januari 2014

Söndagsbilden på Inspobanken



Här duggar inläggen tätt, eller inte... 
Efter två veckors semester har den senaste veckan bara sprungit förbi. Men nu så, nu är det söndag och imorgon börjar en ny vecka igen :) Den här veckan avslutas inte heller så tokigt, Knaada har nämligen infört söndagsbilden på Inspobanken.

Här ovanför ser ni min favorithylla, här samlas en del av det som jag tycker om och inte vill stänga in i skåpen. Hyllan är en gammal stringhylla som min mormor hade i lekrummet när hon var dagmamma, nu är den en av mina käraste ägodelar, tänk så värdet på saker och ting kan förändras med tiden. 



En av dom få växter, förutom orkidéer, som jag kan hålla liv i har sin plats här 



Här samsas både kakformar, skålar, band och gamla korkar fint.



Bestick som vi inte använder till vardags har också sin plats här.


En gammal burk, som jag tror det har varit cacao i. Har inte sett någon liknande, varken före eller efter jag köpte denna. 

Missa nu inte att gå in på Inspobanken och kolla på andra bloggares söndagsbilder!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar